CORRECTIONS https://thewashingtonpost.pressreader.com/search?query=smiths...

CORRECTIONS

The Washington Post -+ 1 May 2020

A headline on an April 30 Style 1 article about the Smithsonian Institution’s plan to cover losses
caused by the coronavirus pandemic incorrectly said that the Smithsonian would freeze federal
salaries and hiring. As the story correctly reported, it will freeze nonfederal salaries and hiring.

A headline on an April 30 Style | article about a wedding that took place on a street on Capitol
Hill misspelled the last name of groom Aaron Meyers. Also, a caption incorrectly said that the
father of bride Amanda Mason officiated via Zoom. It was Meyers’s father who officiated.

An April 29 A-section article 1 about the coronavirus pandemic threatening the U.S. meat sup-
ply chain said that the Mayo Clinic’s best practices for food purchases include washing fruits,
vegetables and meats thoroughly with water. It does not recommend washing meat.

An April 25 Page One article 1 about the outcry over President Trump’s suggestion that disin-
fectants could be used to treat covid-19 patients misstated the timing of an Environmental Pro-
tection Agency news release advising people never to “ingest disinfectant products.” It did not
come after Trump’s remarks, but about three hours beforehand.

1of 1 5/1/20,10:46 AM



